dilluns, 2 de novembre del 2009

Dia 1

Avui hem començat a desplaçar-nos amb l’autocaravana per l’illa sud, la veritat és que per un problema logístic em decidit fer el recorregut al revés, això vol dir que no em començat per la zona est-sud si no per l’oest-sud.

Sortint de Cristchurch ens em dirigit cap a Hammer Spring (increïble paisatge pel trajecte!) on ens em banyat a les piscines termals (18$nz per persona). La veritat és que no val massa la pena, per molt que siguin piscines externes i les venguin com que estan al mig de la montanya, no és així, son piscines fabricades expressament i que no tenen cap diferència a qualsevol altre balneari.

De Hammer Sping ens em dirigit a Greymouth (de camí em pogut observar el llac Daniells i Christabel) on dormirem en un Top 10 i ens llevarem ven aviat per dirigir-nos cap a les glaceres.
--------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada